Üldised tellimistingimused

Üldiselt

Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Saviton Export OÜ ja Tellija vahel. Saviton Export OÜ nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. Saviton Export OÜ jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat informeerides.

Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Saviton Export OÜ´l on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida. Saviton Export OÜ informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-posti teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Saviton Export OÜ ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

Makseviis

Tehingud toimuvad EUR valuutas. Ostu eest tasumisel on võimalik teha pangaülekanne meie kontole Swedbank-is. Saaja: Saviton Export OÜ; IBAN: EE282200221064835317; Selgitus: tellimuse number. Samuti on võimalik tasuda pangalinkide kaudu. Pangalinke vahendab Maksekeskus.

Tarneaeg ja meetod

Tellimuste täitmiseks kasutatakse Smartpost ja Omniva pakiautomaate. Kaup pannakse teele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Juhul, kui Saviton Export OÜ´l pole võimalik toodet postitada 5 tööpäeva jooksul antakse sellest koheselt Tellijale teada ning lepitakse kokku postitamise aeg / ostusumma tagastus.

Aadressimuutus

Nime- ja aadressimuutustest teavitada esimesel võimalusel infonumbril: +372 56 911 721 või kirjutades merchant@thethemas.ee. Registreerunud kliendid saavad aadressi muudatusi registreerida meie kodulehel "Minu Konto" lehel.

Tagastamine

Tellija võib sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata. Tasuta tagastamisel peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Lepingust taganemiseks palume saata vastavasisuline teade e-mailile merchant@thethemas.ee ning tagastada kaup. Pakiautomaadiga tagastamisel saata pakk Tallinna Nautica Keskuse (Omniva) või Tallinna Rotermanni Keskuse (Smartpost) pakiautomaati ning lisada saaja telefoninumbrina +372 56 911 721. Raha tagastatakse toote tagasisaamisest või lähetamise kuupäevast (edastades tõendava pakiautomaadi kviitungi pildi või skanneeringu kujul aadressile merchant@thethemas.ee) viie tööpäeva jooksul.

Vaidlused

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaitseameti aadress on Rahukohtu 2, 10130 Tallinn.